نوشته شده توسط : رضا

کلمه اکسیژن از دو واژه یونانی  Oxus بمعنای اسید و Gennan به معنای تولید گرفته شده است ( البته اکسیژن اسم زیاد مناسبی برای گاز اکسیژن نیست چون خیلی از اسیدها اکسیژن ندارند ).
گاز اکسیژن در سال 1771 همزمان و در تحقیقاتی کاملا جداگانه توسط  " ویلهام شیله " دانشمند سوئدی و " جوزف پرستیلی " دانشمند انگلیسی کشف شد  ( شیله در ابتدا اکسیژن را هوای آتشین نامید چون مواد به خوبی در آن می سوختند ).
این ماده در سال 1774 توسط دانشمند مشهور فرانسوی  " آنتونی لاوازیه " اکسیژن نامگذاری شد .اکسیژن کوچکترین عضو از گروه شانزدهم جدول تناوبی است که با نماد شیمیائی O و عدد اتمی 8 نشان داده شده است.
عنصر اکسیژن دارای وزن اتمی 15.9994 gr/mol است.
گاز اکسیژن ، گازی بی بو، بی رنگ، غیرسمی و خنثی است .
گاز اکسیژن در دما و فشار استاندارد به صورت گاز است

 

ادامه مطلب در :

گاز اکسیژن

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 

 

http://mgland.cf

http://mgland.ga

http://mgland.gq

http://mgland.ml

http://mgland.tk



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 

ر این پروژه آزمایش خاصیت انگمی قیربه شکل فایل word در 8 صفحه به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و شرح آزمایش طبق موارد زیر ارایه شده است: 1-  عنوان آزمایش 2-  شماره استاندارد آزمایش 3-  مقدمه 4-  تعریف 5-  هدف آزمایش 6-  وسائل آزمایش 7-  روش انجام کار 8-  شرح آزمایش 9-  منابع ...

در این پروژه آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر به شکل فایل word در 7 صفحه به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و شرح انجام آزمایش طبق موارد زیر بیان شده استک 1-  عنوان 2-  شماره استاندارد آزمایش 3-  مقدمه 4-  تعریف 5-  هدف از انجام آزمایش 6-  وسائل مورد نیاز 7-  روش انجام کار 8-  شرح آزمایش 9-  منابع ...

در این بخش کتاب هوش مصنوعي رهيافتي نوين، مولف راسل و نورويگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی با فرمت پاورپوینت در 359 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.    فهرست: فصل اول: علل مطالعه AlAI چیست؟‌1. انسان گونه عمل کردن: ...



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

با وجود کشف گاز استیلن توسط ادموند دیوی در اویل 1800 میلادی ولی تا اواخر این صده استفاده ی گسترده ای گاز استیلن بعمل نیامده بود.
گاز استیلن یا اتین که کوچکترین عضو از خانواده ی آلکین هاست دارای فرمول مولکولی C2H2 است که در آن دو اتم کربن بوسیله ی یک پیوند سه گانه به هم متصل شده اند به همین خاطر استیلن جزء ترکیبات غیراشباع به شمار می آید.

جهت آشنایی با گاز استیلن روی لینک زیر کلیک نمایید:

گاز استیلن

 

 

 

جرم مولکولی گاز نرمال بوتان  58.12gr/mol  است.
1- شیرهای برنجی : در گازهای غیرخورنده فارغ از آتش زا و یا بی اثر بودن گاز از شیرهای برنجی استفاده می شود ( البته بسته به نوع مشتری و و بنا به درخواست ایشان شیرهای برنجی با روکش کروم نیز قابل ارائه می باشد)
گاز نیتروس اکساید بدلیل حس سرخوشی که ناشی از استنشاق گاز نیتروس اکساید می باشد به گاز خنده معروف است.
گاز اتان اولین بار در سال 1834 توسط مایکل فارادی زمانی که یک محلول پتاسیم استات را الکترولیز می کرد ، کشف شد ، نام اتان مشتق شده از “اتر” به معنای هوای بالا می باشد.
شرکت فاران صنعت تامین کننده و وارد کننده ی گاز کالیبراسیون یا مخلوط های گازی یا گاز میکس بصورت درصدی ، ppm پی پی ام و ppb  پی پی بی از معتبرترین برندهای اروپائی و آسیائی می باشد.
جرم مولکولی ایزو بوتان  58.12gr/mol  است.
شیر سیلندر مخلوط های گازی LEL یا گاز کالیبراسیون LEL هیدروژن در ایر  به دلیل وجود ترکیبات آتش زا چپ گرد می باشد و برا اساس استاندارد ولو DIN1 یا BS4  بر روی سیلندر ها تعبیه می شود.
گاز دی نیتروژن اکسید یا گاز نیتروس اکساید با فرمول شیمیائی  N2O یکی از ترکیبات نیتروژن است که از دو اتم نیتروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است.
ج‌. تاریخ تست هیدروستاتیک ( در صورت قدیمی بودن سیلندر ) بر اساس سال میلادی و نام کمپانی انجام دهنده
1- استاندارد DIN یا Germany Standard : بر اساس این استاندارد بخش عمده ی  شیرها روپیچ /نری / رزوه رو یا Male می باشند .
گاز دی اکسید کربن حاضر در اتمسفر در نقش یک سپر حرارتی برای زمین کار میکند و با اثر گلخانهای طبیعی خود، از سرما در زمین جلوگیری می کند. 
گاز نیتروژن بیشترین عنصر جو کره زمین از نظر حجم است. (۷۸٫۱ % حجمی) و برای اهداف صنعتی با عمل تقطیر هوای مایع بدست می‌آید. ترکیباتی که حاوی این عنصر هستند در فضای بیرونی نیز مشاهده شده اند.
"همفری دیوی"  دانشمند بریتانیائی در سال 1810 نام کلر را برای این عنصر انتخاب کرد.
ث‌. فشار تست سیلندر( Test  pressure ) T.P
ب) BS4 : این شماره استادارد مخصوص گازهای قابل اشتعال مثل هیدروژن ،متان و سایر هیدروکربن ها می باشد .این نوع ولو چپ گرد بوده و دارای قطر 5/8" می باشد.
• متریال بکار رفته در ساخت استراکچر پالت ها بسته به ابعاد پالت از پروفیل 60 ، پروفیل 70 و ناودانی 12 می باشد.
Laser Mix: 5% Carbon Dioxide (CO2) * 40% Helium (HE) in Nitrogen (N2) Balance
شرکت فاران صنعت توانائی تامین مخلوط های گازی LEL هیدروژن در ایر مورد نیاز مشتریان را در سیلندرهای یک لیتری تا 50 لیتری و با فشار 120 تا 150 بار دارد.
بیشترین حجم گاز آرگونی که در اتمسفر زمین موجود است را گاز آرگون 40 تشکیل می دهد که حاصل واپاشی پتاسیم 40 در جو بر اثر پرتوهای کیهانی تولید شده است.
در خصوص شیرهای سر سیلندری سه استاندارد جهانی شناخته شده و مطرح  وجود دارد که دو مورد و فقط شماره های محدودی از آن ها بیشترین کاربرد را در ایران دارد و شرکت فاران صنعت در راستای حمایت از شما مصرف کنندگان گرامی و همچنین رعایت قوانین و اصوال ایمنی شیر های سر سیلندر اقدام به پیاده سازی این استانداردها و آگاهی هرچه بیشتر مشتریان خود نموده است.
تیم فنی شرکت فاران صنعت مخلوط های گازی H2 in N2 درخواستی مشتریان را با استفاده از روش گراویمتری ( وزنی ) و به کمک گازهای خلوص بالا ( گاز هیدروژن وارداتی  گرید 6 و گاز نیتروژن  وارداتی گرید 6 ) تهیه می نماید.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 

 

http://www.serialsws.org/?chto=http%3A%2F%2Fpaknoor.ir%2F

http://cys.ru/button.html?url=paknoor.ir

http://dnslookup.fr/paknoor.ir

http://dogacli.com/word/www.paknoor.ir

http://indexed.toolsky.com/?domain=paknoor.ir



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

گاز R134a با فرمول شیمیائی CH2FCF3 و با نام آیوپاک 1،1،1و2 تترا فلورواتان شناخته می شود .
گاز R134a خود جایگزین گاز R12 می باشد که البته اخیرا بدلیل افزایش گرمای زمین و مشخص شدن تاثیرات سوء آن بر محیط زیست استفاده از این گاز رو به کاهش است و گاز های جدیدتر در حال جایگزین شدن می باشند.

جهت آشنایی با گاز R134a روی لینک زیر کلیک نمایید:

گاز R134a

 

 

 

گاز R410a جزء گازهای Blend یا مخلوط می باشد که از ترکیب شدن دو گاز دیگر تهیه شده است .
گاز R11 در سیلندرهای یکبارمصرف 13.6 کیلوگرمی که به دک معروف است و همچنین بشکه های 250 کیلوگرمی به مشتریان عرضه می شود.
گاز R404a از 4% گاز R134a ( 1،1،1و2 تترا فلورواتان ) ، 44% گاز R125 ( پنتا فلوئورو اتان ) و 52% گاز R143a ( 1،1،1 تری فلورواتان ) تشکیل شده است
گاز R407c جزء گازهای Blend یا مخلوط می باشد که از ترکیب شدن سه گاز دیگر تهیه شده است .
گاز R290 یک جایگزین مناسب برای گاز R22 است.
گاز R22 با فرمول شیمیائی CHCLF2 و با نام آیوپاک کلرو دی فلورو متان شناخته می شود .
گاز R134a با فرمول شیمیائی CH2FCF3 و با نام آیوپاک 1،1،1و2 تترا فلورواتان شناخته می شود .
گاز R404a  از 52% گاز R134a ( 1،1،1و2 تترا فلورواتان ) ، 25% گاز R-125 ( پنتا فلوئورو اتان ) و 23% گاز R32 ( دی فلوئورو متان ) تشکیل شده است .
شایان ذکر است شرکت فاران صنعت جزء معدود شرکت هائی است که توانائی تامین گاز R134a در تن تانک های یک تنی و امکان شارژ گاز آر134 را در سیلندرهای 60 لیتری دارا می باشد.
یکی از مشکلات گاز R600a ، قابلیت اشتعال بالای آن است که این مشکل نیز با استفاده از تجهیزات مدرن در خط تولید و همچنین روش ها و تجهیزات مورد نیاز در نگهداری و استفاده از مخزن گاز در کارخانجات  قابل حل می باشد و هیچ گونه جای نگرانی در  مصرف آن وجود ندارد.
سیلندرهای 60 لیتری ارائه شده توسط شرکت فاران صنعت دارای ولو Y و یا ولو دو فازی می باشد، به گونه ای که مصرف کننده بطور همزمان و در آن واحد می تواند هم از فاز مایع و هم از فاز گاز استفاده نماید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

مخلوط های گازی سری G یا گاز کالیبراسیون G که در دستگاه های تست سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد از مخلوط هیدروکربن ها با هم  و هم چنین مخلوط هیدروکربن ها با گاز هیدروژن و گاز نیتروژن تشکیل شده است

جهت اشنایی با مخلوط های گازی سری G روی لینک زیر کلیک نمایید:

مخلوط های گازی سری G

 

 

 

خواص خاموش کنندگی و عایقی گاز سولفور هگزا فلوراید به دانسیته آن بستگی دارد و به همین جهت از دانسیته سنج در کنترل مقدار گاز در کلید استفاده می شود. دانسیته مناسب جهت استفاده در تجهیزات فشار قوی در محدوده 25 کیلوگرم بر متر مکعب تا 70 کیلوگرم بر متر مکعب است.
گازهای رفریجرنت برای استفاده در کولره ا، چیلرها ، اچ وک ها ، یخچال ها ، اسپری ها ، در فرآیند تولید فوم و در شستشوهای صنعتی کاربرد دارند.
2- بازرسی شیر سیلندر یا کپسول گاز : شیر سیلندرها از نظر وجود شیر فلکه و سلامت آن و همچنین میزان خوردگی رزوه های شیر و متناسب بودن نوع شیر و نوع گاز محتوی سیلندر مورد بررسی قرار می گیرد.
3- بررسی چشمی  داخل سیلندر یا کپسول گاز از نظر خوردگی و زنگ زدگی : در صورتی که میزان زنگ زدگی بالا باشد سیلندر می بایست وارد مرحله ی زنگ زدائی شود که در این مرحله به کمک میله های فولادی مخصوص و توسط یک سیستم مکانیکی زنگ زدائی انجام می شود.
برخی از مخلوط های گازی بدلیل اجزاء تشکیل دهنده ی آنها، چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی و همچنین حساسیت بالای مصرف کنندگان، بدلیل عدم امکان تهیه در داخل ایران جزء مخلوط های گازی وارداتی به شمار می روند .
‎ Mix Gas: 5%LEL (2.5% CH4) Methanen in Z-Air Balance ‎
به اطلاع می رساند شرکت فاران صنعت نماینده ی انحصاری کمپانی بیریستول در ایران است و قادر به تامین مخلوط های گازی ( گاز کالیبراسیون  ) مورد نیاز شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن می باشد.
گاز نیتروس اکساید در دمای اتاق بی اثر است و واکنش پذیری کمی دارد اما افزایش دما سبب افزایش واکنش پذیری آن می گردد.
بر این اساس سیلندر مخلوط گازی هیدروژن در نیتروژن دارای بدنه ی طوسی روشن و گلوئی مشکلی ( نماد گاز نیتروژن ) و قرمز ( نماد گاز هیدروژن ) می باشد.
گاز نیتروس اکساید یا گاز خنده که در گذشته به هوای صانعی معروف بود در سال 1774 توسط جوزف پریستلی با پاشیدن نیتریک اسید بر روی براده های آهن تهیه شد .
گاز نیتروژن عنصر اصلی اسیدهای آمینه و اسیدهای هسته ای است لذا ماده ای  حیاتی برای ادامه زندگی به شمار می آید.
گاز سولفید هیدروژن همچنین به گاز فاضلاب ، گاز مرداب و گاز ترش نیز معروف است.
بیشترین حجم گاز آرگونی که در اتمسفر زمین موجود است را گاز آرگون 40 تشکیل می دهد که حاصل واپاشی پتاسیم 40 در جو بر اثر پرتوهای کیهانی تولید شده است.
در سال 1844 هوراس ولز با توجه به اینکه قرارگرفتن در معرض گاز نیتروس اکساید منجر به کاهش توانائی های سمعی و بصری و مهارت های حرکتی فرد در کوتاه مدت می شود به اثر ضد درد بودن گاز نیتروس اکساید در عمل های جراحی و پزشکی پی برد.
گاز آمونیاک ، یک ترکیب شیمیائی است که از سه اتم هیدروژن و یک اتم نیتروژن تشکیل شده است . این ترکیب دارای وزن اتمی  17.031 gr/mol است.
گاز نرمال بوتان یا گاز بوتان طبیعی با فرمول مولکولی  C4H10 چهارمین عضو خانواده آلکان ها به شمار می آید که در آن هر چهار کربن بصورت خطی و زنجیر وار به هم وصل می باشند.
مخلوط گازی P10 یا میکس P10 که در دستگاه های X-Ray  مورد استفاده قرار می گیرد از ترکیب 10% گاز متان و 90% گاز آرگون تشکیل شده است .
در صورتی که گاز مورد استفاده گازی خورنده باشد می بایست رگولاتور استینلس استیل بکار گرفته شود. برای گاز های غیر خورنده فارغ از آتش زا و  بی اثر بودن گاز رگولاتور برنجی و یا برنجی با روکش کروم مناسب می باشد.
گاز اکسیژن عنصر مهم هوا است و از طریق عمل فتوسنتز گیاهان تولید شده و برای تنفس حیوانات لازم است.
جرم مولکولی پنتان  72.15gr/mol  است.
تیم فنی شرکت فاران صنعت مخلوط گازی fuel gas یا میکس فیول درخواستی مشتریان را با استفاده از روش گراویمتری ( وزنی ) و به کمک گازهای خلوص بالا ( گاز هیدروژن وارداتی  گرید 6 و گاز هلیوم وارداتی گرید 6 ) تهیه می نماید .
گاز کربن مونوکسید گازی بی رنگ و بی بو ولی قابل اشتعال و سمی است به همین دلیل است که به قاتل نامرئی معروف است.
گاز پروپان سومین عضو از خانواده ی آلکان هاست که از سه کربن تشکیل شده است و دارای فرمول شیمیائی C3H8 است .
جرم مولکولی گاز نرمال بوتان  58.12gr/mol  است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 

 

http://cqcounter.com/whois/?query=cokia.ir

http://www.cuge.org/check.php?site=cokia.ir

https://www.diigo.com/community/site/cokia.ir

https://website.ip-adress.com/cokia.ir

https://www.semrush.com/info/cokia.ir



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

واژه نیتروژن از کلمه یونانی nitron به معنی جوش شیرین محلی گرفته شده است که در قرن هفدهم توسط شیمیدان انگلیسی بنام دانیل رادرفورد کشف شد.
بدلیل بی اثر و خنثی بودن گاز نیتروژن "آنتونی لاوازیه" شیمیدان فرانسوی این گاز را ازت ( بدون زندگی ) نامید.
گاز نیتروژن یا ازت کوچکترین عضو از گروه پانزدهم جدول تناوبی است که نماد آن N  و عدد اتمی آن ۷ است.

جهت آشنایی با گاز نیتروژن روی لینک زیر کلیک نمایید:

گاز نیتروژن

 

 

شرکت فاران صنعت جهت آگاهی و اطلاع بیشتر شما مشتریان گرامی جدول مربوط به استانداردهای DIN و BS را به شرح ذیل تقدیم حضور می نماید.
این عنصر دارای وزن اتمی 14.0067 kg/mol است.
گاز آمونیاک از هوا سبک تر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می شود و در آب بسیار محلول می باشد.
جالب این است که در جهان فراوانی آرگون 36 که از محصولات سنتز هسته ای ستاره ای در ابرنواخترهاست بسیار بالاتر از آرگون 40 است.
عنصر اکسیژن دارای وزن اتمی 15.9994 gr/mol است.
3. شیر سیلندر گاز
تیم فنی شرکت فاران صنعت مخلوط های گازی سری G یا گاز کالیبراسیون G درخواستی مشتریان را با استفاده از روش گراویمتری ( وزنی ) و به کمک گازهای خلوص بالا، تهیه می نماید.
شیر سیلندر مخلوط های گازی LEL یا گاز کالیبراسیون LEL هیدروژن در ایر  به دلیل وجود ترکیبات آتش زا چپ گرد می باشد و برا اساس استاندارد ولو DIN1 یا BS4  بر روی سیلندر ها تعبیه می شود.
گاز هیدروژن سولفید به کمک پر اکسید هیدروژن اکسید می گردد ، به همین دلیل  در فاضلاب ها با افزودن مواد شیمیایی اکسید کننده ، مقدار این گاز کنترل می شود.
گاز متان در سال 1778 توسط فیزیکدان ایتالیایی آلساندرو ولتا کشف شد. این گاز در طبیعت از تجزیه و پوسیده شدن مواد آلی به ویژه فساد گیاهان در مرداب‌ها حاصل می‌شود، به همین جهت متان را « گاز مرداب‌ » نیز می‌نامند. گاز متان که ساده ترین هیدروکربن اشباع شده به شمار می رود ، در شرایط استاندارد دما و فشار ، بی بو و بی‌رنگ و نافذتر و سبک‌تر از هوا است .
1- بازرسی ظاهری و چشمی سیلندر یا کپسول گاز : طی این مرحله سیلندرها از نظر ظاهری مورد بررسی قرار می گیرند تا هر گونه فرو رفتگی برآمدگی و شکاف احتمالی در بدنه ی سیلندر رسد شود و سیلندر هایی که میزان فرو رفتگی و یا برآمدگی های آن ها از حد مجاز ذکر شده در استاندارد فراتر باشد از سیلندر های سالم جدا و بسته به میزان فرورفتگی و یا برآمدگی ممکن است سیلندر از رده خارج شود و یا وارد آزمون هیدرواستاتیک شود.
گاز اکسیژن در سال 1771 همزمان و در تحقیقاتی کاملا جداگانه توسط  " ویلهام شیله " دانشمند سوئدی و " جوزف پرستیلی " دانشمند انگلیسی کشف شد  ( شیله در ابتدا اکسیژن را هوای آتشین نامید چون مواد به خوبی در آن می سوختند ).
آمونیاک گازی است بی رنگ ، قابل اشتعال و با مزه ای فوق العاده تند و زننده که استنشاق آن در یک غلظت قابل توجه سبب جاری شدن اشک و در نهایت خفگی می گردد.
2- بازرسی شیر سیلندر یا کپسول گاز : شیر سیلندرها از نظر وجود شیر فلکه و سلامت آن و همچنین میزان خوردگی رزوه های شیر و متناسب بودن نوع شیر و نوع گاز محتوی سیلندر مورد بررسی قرار می گیرد.
هگزان مایعی بی رنگ با بوئی نامطبوع است که بسیار قابل اشتعال بوده و بخارآتش قابل انفجار است.
از آنجائی که گاز آرگون جزء گازهای نجیب است هیچ ترکیبی از آن بصورت طبیعی وجود ندارد.
در سال 1895  آبراهام لانگلت و تئودور کلیو شیمیدان سوئدی هلیوم را شناسائی و  از سنگ معدن کلویت که معدن اورانیوم است بدست آوردند.
همچنین شرکت فاران صنعت بسته به نیاز مشتریان گاز هلیوکس را در قالب پالت های 4 تایی، 9  تایی ،12 تائی ، 16 تائی ، 20 تائی ، 25 تائی و 36 تائی ارائه می نماید.
1- شیرهای برنجی : در گازهای غیرخورنده فارغ از آتش زا و یا بی اثر بودن گاز از شیرهای برنجی استفاده می شود ( البته بسته به نوع مشتری و و بنا به درخواست ایشان شیرهای برنجی با روکش کروم نیز قابل ارائه می باشد)
گاز Z-Air در صنعت گاز به عنوان یک مخلوط های گازی هم شناخته می شود زیرا از 20.5% اکسیژن و 79.5% نیتروژن تشکیل شده است.
گاز های کالیبراسیون بعنوان گاز مرجع در دستگاه های آنالیز مثل کروماتوگرافی گازی ، آنالایزرهای پرتابل ، کوانتومتر و .. استفاده می شود.
گازهائی مثل آمونیاک ، گوگرد دی اکسید ، پروپان و بوتان بر خلاف CFC ها و HCFC ها بی اثر و خنثی نمی باشند و در صورت نشت از دستگاه ها سمی و اشتعال پذیر هستند.  
2. سیلندر های آلومینیوم : مهمترین ویژگی سیلندر های آلومینیوم سبک بودن آن هاست که موجب استفاده گسترده ی آن ها بعنوان  سیلندره ای پرتابل ( قابل حمل ) بخصوص در حجم های پایین شده است.
2-  در پالت های فیتینگی کلیه اتصالات و قطعات بصورت فورچ تولید می شود ( قطعات تولید شده به این روش از استحکام و مقاومت بالاتری در برابر فشارهای بالا و خوردگی برخوردار می باشد ).

 

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 

 

http://www.saoqiu.cn/shoulu/?url=bafr.ir

http://p.zhongsou.com/p?w=site%3Abafr.ir

http://alexa.webmasterhome.cn/alexa-traffic-details.asp?domain=bafr.ir

http://www.yodao.com/search?q=inlink%3Abafr.ir



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1396 | نظرات ()